1. Banen in kinderopvang

Interim locatiemanager (Amsterdam, 24 uur per week)

Ben jij een enthousiaste locatiemanager die op zoek is naar een nieuw avontuur? Ben jij gedreven, energiek en pas je in een organisatie die volop in beweging is? Lees dan snel verder! Voor een van onze opdrachtgevers zijn we namelijk op zoek naar een

Interim locatiemanager (Amsterdam, 24 uur per week)

Organisatie
Over onze opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een kleinschalig kinderdagverblijf centraal gelegen in Amsterdam met een uniek concept, met veel aandacht voor creatieve en culturele activiteiten. Zij dagen kinderen uit om hun fantasie en creativiteit te gebruiken om de wereld en zichzelf te ontdekken. Een organisatie waarbij het kind echt centraal staat. Er wordt niet gekeken naar het resultaat, maar naar het proces van het kind. Daarnaast is het een creatieve organisatie waarbij ze veel buiten spelen, met buiten materialen werken maar ook danslessen hebben etc. Ook kiezen ze bewust voor biologisch, suikervrij en vegetarisch eten en drinken. Ze werken met KidsVision (kindplanning) en KidsKonnect (ouderportaal).

Functie
Wat zijn je taken en verantwoordelijkheden als interim locatiemanager?
Als interim locatiemanager ben je verantwoordelijk voor 2 locaties in Amsterdam. Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen van deze locaties, met alles wat daarbij komt kijken. Zo ben je dan ook het eerste aanspreekpunt voor jouw medewerkers.

  • Jij zorgt voor een basis rooster, de overige personeelsplanning wordt centraal geregeld
  • Jij zorgt voor een optimaal werkklimaat, dat medewerkers op hun plek zitten en zich kunnen blijven ontwikkelen
  • Je voert overleggen met jouw team en ziet erop toe dat het pedagogisch beleid en de visie van deze organisatie worden nageleefd
  • Je hebt contact met ouders/klanten en zorg je dat de locatie optimaal draait
  • Je hebt contact met externe partijen en voert overleggen met de clustermanager en label directeur

Functie-eisen

  • Je hebt ervaring als locatiemanager in de kinderopvang
  • Je bent een fijne manager; empathisch, open en toegankelijk

Aanbod
Een mooie opdracht dus voor een ervaren interimmer. Je wordt ingezet onder de volgende voorwaarden:

  • Aantal uur: 24 uur per week
  • Startdatum: zo snel mogelijk
  • Looptijd: vanaf mei 2024 tot half januari 2025
  • Uurtarief: afhankelijk van ervaring

Inlichtingen
Quirine Guijt-Kuzee 070 205 57 68

Sollicitatie
Interesse?
Heb je interesse in deze opdracht? Stuur dan je CV, motivatie, uurtarief en beschikbaarheid naar Quirine Guijt-Kuzee, recruiter bij KEKZ, door te mailen naar Quirine@kekz.nl. Voor vragen of aanvullende informatie kun je bellen naar 070-2055768.

Solliciteer op deze vacature.

Werkgever KEKZ B.V.
Locatie Amsterdam, Nederland
Dienstverband Parttime
Publicatiedatum Fri, 12 Apr 2024 10:12:05 +0000

 

Deze vacature is afkomstig van de vacaturebank voor de kinderopvang. Het plaatsen van vacatures is volledig gratis, ook als werkgever zichtbaar worden, start hier plaatsing van jouw vacatures.