Interim kind- en/of personeelsplanner KEKZ – Landelijk
Een kei in puzzelen. Iemand die vooruitdenkt, wel drie stappen. Die het totaalplaatje overziet maar óók oog heeft voor detail. Doel: je gáát vol voor een optimale kind- en/of personeelsbezetting. Voor diverse kinderopvangorganisaties is KEKZ op zoek naar een enthousiaste
Kind- en Personeelsplanner (interim)
- Locaties door het hele land (hoofdkantoor in Den Haag)
- 32 – 36 uur per week
- HBO werk- en denkniveau
- Salaris volgens CAO Kinderopvang (schaal 8-10, afhankelijk van ervaring) maar zzp is ook mogelijk
Functie
Jij bent de schakel tussen kindplanning, personeelsinzet en oudercontact. Bij onze diverse opdrachtgevers in de kinderopvang zorg jij ervoor dat puzzels kloppen voor het kind, het team en de organisatie.
Je houdt je onder andere bezig met:.
- Het maken van slimme kind- en personeelsplanningen
- Het afstemmen van plaatsingen, wijzigingen en bezetting met ouders en collega’s
- Het verwerken van inschrijvingen, mutaties en opzeggingen in planningssystemen
- Het beheren van wachtlijsten en signaleren van knelpunten
- Het leveren van input voor roosters, bezettingsoverzichten en rapportages
- Het adviseren over planning en procesverbetering
En sta je open voor meer? Dan kun je vanuit KEKZ ook worden ingezet op andere opdrachten, bijvoorbeeld op het gebied van administratie, HR-ondersteuning of veranderprojecten. Zo bouw je aan je eigen ontwikkeling én die van onze opdrachtgevers. Van alle markten thuis dus.
Functie-eisen
Jij bent gestructureerd, sociaal en oplossingsgericht. Je vindt het leuk om te schakelen tussen systemen en mensen, en bent op je best als je zelfstandig en proactief te werk kunt gaan. Je hebt HBO werk- en denkniveau en hebt bij voorkeur ervaring met kind- en/of personeelsplanning in de kinderopvang. Je werkt nauwkeurig, denkt vooruit en bent verantwoordelijk. Vriendelijk en servicegericht, dat ben je ook. Voor ouders ben je een fijn eerste aanspreekpunt. Je houdt van afwisseling en staat open voor andersoortige opdrachten.
Organisatie
Wij zijn er voor de kinderopvang. Met advies, interim-ondersteuning, werving & selectie en trainingen. Ons team bestaat uit betrokken professionals die hart hebben voor het vak én voor elkaar. We houden van korte lijnen, denken altijd in mogelijkheden en zijn trots op de impact die we maken.
Als Interim Kind- en personeelsplanner bij KEKZ word je onderdeel van een bevlogen team dat met plezier werkt aan verbetering en ondersteuning binnen de sector.
Aanbod
- Een jaarcontract (met uitzicht op vast) voor 32–36 uur. Een zzp-constructie is ook mogelijk
- Afwisselende opdrachten op leuke locaties
- Salaris volgens CAO Kinderopvang (schaal 8–10)
- Laptop, telefoon en reiskostenvergoeding
- Eindejaarsuitkering en 210 vakantie-uren bij fulltime dienstverband
- Opleidingsbudget voor jouw ontwikkeling
- Veel ruimte om je talenten verder te ontdekken én in te zetten
Sollicitatie
Enthousiast? Mail je cv en motivatie naar raghda@kekz.nl of bel ons op 070 – 205 57 68. Dan plannen we snel een kennismaking in.
Graag tot gauw!
Werkgever | KEKZ B.V. |
Locatie | Den Haag, Nederland |
Dienstverband | Fulltime, Parttime |
Publicatiedatum | Wed, 14 May 2025 09:57:22 +0000 |
Deze vacature is afkomstig van de vacaturebank voor de kinderopvang. Het plaatsen van vacatures is volledig gratis, ook als werkgever zichtbaar worden, start hier plaatsing van jouw vacatures.